In te zornade dulà che si è tocjade une quantitât record di goi segnâs, a Udin, in te partide tra dos squadris che no an di domandà plui nuje al campioonât, al spetacul e lis ocasions no son mancjadis. L’Udinese cirive chei pons e che prestazion che tant fasin ben denant dai soi suportêrs; al Cagliari, doi pons daur de squadre furlane, l’è stat protagonist di un bon campionât, se si pense che le squadre rivave de serie B.
Delneri l’à metût in campo le sô formazion tipo, un 4-3-3 dulà che al puès gambià qualchi omp, ma dulà che le zujadis e i movimens son oramai acquisîs. In difese si è tornât a viodi Angella, italian tra dîs zujadôrs stranîrs. A centrocampo e denant i titolârs vevin al compit di sbusà le difese de squadre aversarie. Lis dos squadris masanin zûc, i tîrs e al divertiment no mancjn: Thereau, no in zornade, al sbalie un rigôr, e sul tap-in Hallfredsson al rive a fa ancjemò piês, sparant al balon in curve di une distance no trascurabile. Ma le impresion jè che le partide vedi ancje altri di regalà.
In tal second timp un Thereau sot di tono al lasse spazi al zovin Perica. Le ponte balcaniche met subite in clâr lis robis, come a mostrà al sô alenadôr che al sbalie quanc che lu lasse fûr dai titolârs. Le partide i tre pons son dût merit sô. Si invente al goal dal 1-0, une conclusion bielisime di 25 metros che ientre propite sot de traviarse, dulà che al purtîr dal Cagliari nol puès rivà. Ma al zovin croat nol baste. Sô l’è l’assist che al regale le prime segnature dal campionât a Angella, e sô le conclusion che si stampe sul pal. Di Borriello, in tai ultims minûs de partide, al goal de squadre dal furlan Padoin.
Perica si è dimonstrât un zujadôr di valôr: in chei doi ains l’à fât plui di qualchi migliorament. L’à acquisît fuarce, consapevolece, l’à scomençât a segnà. In tal basket l’è un zujadôr che l’è clamât al “sesto uomo”; no l’è un titolâr ma nancje une semplice riserve. A l’è chel zujadôr che al podarès jessi un titolâr ma che l’alenadôr si ten in panchine parce che al sa che al puès, dopo ientrât, gambià le partide. Perica si puès clamà al sesto uomo di cheste Udinese. Simpri pront, simpri disponibil, quanc che a l’è ientrât l’à quasi simpri dât un bon contribût.
Le societât varà di resonà su ce fa di cheste zovine ponte: cun Zapata che al podarès partì, si puès pensà a un Perica titolâr, numar 9 in ta l’attac furlan? Le impresion jè che Stipe l’à di cressi ancjemò tecnicamenti e che al sô zûc vedi di alzasi di livèl. Al sarès però un erôr di no perdonà lassalu là vie in qualchi altri squadre: un jolly come lui no l’è par nuja facil di cjatà!
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 23:59 Dove tutto è cominciato: il ritorno del presidente Pedone a Cussignacco, culla del sogno Apu
- 23:23 (VIDEO) Torino-Udinese 2-0, altri errori che costano la quinta sconfitta consecutiva
- 22:37 Torino-Udinese, la moviola: il giudizio di Calvarese sull'arbitro Collu
- 22:11 Udinese, Karlstrom a DAZN: "Per uscire da questo periodo dobbiamo fare gol"
- 22:07 Udinese, Nani in mixed zone: "Ci dispiace per la proprietà e per i tifosi"
- 22:01 Udinese, Runjaic a DAZN: "Non mi erano mai capitate 5 sconfitte di fila, ma la Serie A è un livello diverso"
- 21:58 Torino-Udinese 2-0, il tabellino del match del Filadelfia
- 21:45 Torino, Dembele in conferenza: "Vanoli mi ha fatto crescere tanto, oggi il giorno più bello"
- 21:37 Torino, Vanoli in conferenza: "Si può sempre migliorare ma oggi abbiamo dimostrato di essere squadra"
- 21:23 Udinese, Nani in conferenza: "Non c'è bisogno di ribadire la fiducia in Runjaic, contenti del suo lavoro"
- 21:13 Torino, Milinkovic-Savic a Sky: "Dobbiamo dare il massimo ogni partita, anche se abbiamo perso qualche punto di troppo"
- 21:12 Torino, Adams a Sky: "Stasera abbiamo fatto una grande partita, ma dobbiamo avere l'ambizione di crescere"
- 21:06 Udinese, Runjaic in conferenza: "Quando si perde non c'è tanto da dire"
- 21:03 Torino, Vanoli a Sky: "Volevamo questa vittoria a tutti i costi, sono tre punti importanti per il decimo posto"
- 20:50 Udinese, Runjaic a Sky: "Non ci mancano le motivazioni, ma ci facciamo i gol da soli. Thauvin e Lucca forse rientrano tra due settimane"
- 20:41 Udinese, Nani a Sky: "Ci assumiamo le nostre responsabilità: dobbiamo stare zitti e lavorare. Ritiro? Non andiamo nei particolari"
- 20:32 Torino-Udinese 2-0, LE PAGELLE: errori gravi in difesa, davanti manca cattiveria
- 20:31 Udinese, 5ª sconfitta di fila: l'ultima volta nel 2018 con Oddo. Tutti sotto esame
- 20:24 Torino-Udinese, Bijol diffidato e ammonito: salterà il Bologna
- 19:57 Torino-Udinese, Ricci fuori ma non per scelta tecnica: problema fisico per il regista
- 19:45 DIRETTA Serie A Torino-Udinese 2-0: quinta sconfitta di fila per i bianconeri
- 19:35 Torino-Udinese, gol annullato ad Atta: di nuovo questione di millimetri
- 19:18 Virtus Cagliari-Women APU 70-77, le pagelle: Bacchini, Gianolla e Cancelli guidano la rimonta
- 19:17 Torino-Udinese, LE IMPRESSIONI A FINE PRIMO TEMPO: un errore e l'ennesimo gol annullato
- 18:33 Torino, Adams a Dazn: "Contento di aver segnato diversi gol finora, spero di farne anche stasera"
- 18:30 Torino, Vagnati a Dazn: "Le assenze fanno parte del gioco, la rosa che abbiamo può sopperire a questo"
- 18:25 Torino, Adams: "La cosa più importante per noi è vincere oggi"
- 18:22 Udinese, Atta a Sky: "Dobbiamo restare uniti in un momento difficile come questo"
- 18:22 Udinese, Runjaic a Dazn: "Payero e Iker Bravo possono formare una bella coppia"
- 18:02 Udinese, Atta a Dazn: "Dovunque il mister mi metta farò il meglio possibile"
- 17:55 Udinese, Runjaic a Sky: "Iker Bravo può fare bene da centravanti. Davis farà uno spezzone di gara"
- 17:20 Torino-Udinese, LE FORMAZIONI UFFICIALI: difesa a 4 per Runjaic, Payero a supporto di Iker Bravo
- 16:47 DIRETTA Playoff Serie A2 Femminile Virtus Cagliari-Women APU 70-77: RISULTATO FINALE
- 16:15 Primavera 1, dove vedere Udinese-Hellas Verona in tv e in streaming
- 15:48 Torino-Udinese, i convocati di Vanoli: out Vlasic, Ilic e Lazaro
- 15:30 Giovanili Udinese, il programma del weekend: tanti tornei per i giovani bianconeri, Under 17 in Marocco
- 15:00 Watford, Cleverley: "C'è grande delusione, voglio finire bene la stagione"
- 14:26 Udinese, Thauvin carica la squadra: “Mi mancate, buona fortuna per questa sera”
- 14:12 Torino, la probabile formazione anti Udinese: dubbio Vlasic
- 14:00 Watford, contro il Portsmouth arriva la terza sconfitta consecutiva: addio al sogno play-off
- 13:43 Udinese, la probabile formazione contro il Torino: Iker Bravo davanti, Atta a supporto
- 13:30 Brian Lignano, Roma: "Salvezza grande soddisfazione"
- 11:44 Apu Udine, tutti i dettagli della festa per la promozione
- 11:30 Apu Udine, Vertemati a Sky Sport: "Soddisfazione e sollievo; il gruppo ha fatto tanto"
- 10:33 Gian Piero Ventura sull'Udinese:"Troveranno i giusti stimoli"
- 09:59 Udinese, nonostante i chilometri i bianconeri avranno i loro tifosi a Torino
- 09:35 Udinese, tra i giocatori partiti per Torino spunta un nome a sorpresa
- 08:47 Verso Torino-Udinese: tra numeri da sfatare e voglia di riscatto